photo strg_zpsf86839a2.png  photo oblogu_zpse593ecff.png  photo foto_zps0485e87b.png  photo robotki_zpsc963afc5.png  photo kontakt_zpsd6ace00b.png

niedziela, 1 marca 2015

Skrzynka w krzyżyki...

Witajcie :)
Przepraszam za tak długą nieobecność! :(
Dzisiaj pokażę Wam dosyć dużą skrzynkę. Zakupiłam ją w Leroy Merlin :)


Dół pomalowałam na "stary fiolet"


Na wieczku zrobiłam transfer :)


W środku pociapałam :)
Wszystko to za sprawą farb kredowych Annie Sloan :)
Wystarczyła mi jedna warstwa, aby uzyskać efekt widoczny na zdjęciach...


Już niedługo na blogu odnowione krzesło!
Jak Wam się podoba taki nieco nowoczesny styl?
Miłego dnia :*

10 komentarzy:

  1. Prosta ale właśnie przez to fajna, tez sie przymierzam do farb kredowych

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się bardzo podoba taki nowoczesny styl! Super! :) A co do farb kredowych Annie Sloan, przymierzam się już bardzo długo do ich wypróbowania, ale jakoś nie wychodzi... trzeba w końcu znaleźć czas!
    :* :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny odcień fioletu! ;) pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  4. wprawdzie lubię starocie, ale to oczywiście wygląda ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się uzyskany efekt;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, bardzo oryginalne prace robisz, od dawna obserwuję i lubię, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle pięknie! :-) I jaki nieoczywisty efekt.. lubię serwetki w kwiaty, ale ten ciemny fiolet i krzyżyki tworzą genialne, dość niespodziewane połączenie. A farby Annie Sloan od dawna chodzą mi po głowie, tylko boję się zacząć, bo mam obawy, że ta przygoda raczej szybko się nie skończy.. ;-) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń