photo strg_zpsf86839a2.png  photo oblogu_zpse593ecff.png  photo foto_zps0485e87b.png  photo robotki_zpsc963afc5.png  photo kontakt_zpsd6ace00b.png

sobota, 21 marca 2015

Home sweet home...

Witajcie :)
Parę dni temu zrobiłam chustecznik w dość nowoczesnym stylu...
Pojawił się na nim transfer, a w zasadzie kilka transferów :)


Transfery zostały wykonane przy użyciu Car Plana :)
Od dawna chciałam go kupić jednak jakoś zawsze zapominałam...
Myślałam, że aceton poradzi sobie tak samo jak on, nic bardziej mylnego!
Muszę Wam przyznać, że nie zamienię tego płynu na nic innego! Odbija wszystko!
Nie tylko na drewnie, lecz także na materiale :)
Zrobiłam 3 materiałowe piórniczki z dosyć jasnymi grafikami i wszystko się pięknie odbiło!
Oczywiście produkt ten odkryła autorka bloga DECO-SZUFLADA, której za to baaaardzo dziękuję :)

Robię go taką samą metodą jak mój niedokładny transfer przy pomocy acetonu...
TUTORIAL niedawno Wam pokazywałam :)

Żeby nie było nudno -  jednej strony odbiłam napis "HOME" z drugiej "SWEET" :)
Boki pomalowałam srebrną farbą...


I to koniec na dzisiaj :)
Mam nadzieję, że chustecznik przypadnie Wam do gustu ;)
Miłego wieczoru oraz udanej niedzieli! :*


5 komentarzy: