photo strg_zpsf86839a2.png  photo oblogu_zpse593ecff.png  photo foto_zps0485e87b.png  photo robotki_zpsc963afc5.png  photo kontakt_zpsd6ace00b.png

czwartek, 20 listopada 2014

Wymianka :)

Jakiś czas temu napisałam do Maryszy
Bardzo chciałam stać się właścicielką notesu zrobionego właśnie przez nią. 
Dogadałyśmy się na wymiankę :)

Marysza dostała ode mnie skarbonkę :)




Natomiast ja wymarzony notesik :)



Z autografem 

Mam nadzieję, że skarbonka będzie służyć Maryszy dłuugo :)
Dziękuję jeszcze raz za notesik! 
A Wam jak podobają się wymiankowe robótki?
Miłego dnia :*

16 komentarzy:

  1. pięknie dziewczyny :* a notes jakby z kufra mojej babci ... urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest to bardzo fajny pomysł! nigdy tego jeszcze nie robiłam! ale chętnie spróbuję jeśli nadarzy się okazja ;) aaa notesik masz cudny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wymianka jak najbardziej udana :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna skarbonka, wygląda jak na koperty. Pozdrawiam!! Kasia z DecuPUG :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o booooooo.... ten notes jest przepiękny!!!
    Twoja skarbonka również piękna, to udana wymianka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna wymianka. Bardzo ładna skarbonka;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uważam, że wymianka zasługuje na miano mega udanej - i skarbonka i notes są świetne.
    Pozdrawiam Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna skarbonka :)
    http://whitepulery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. oczywiście TAK. Ja zresztą jestem zdecydowanym zwolennikiem wymianek kiedy wiem, czego się mogę spodziewać, bo taki podawajki- losowanki niekoniecznie się sprawdzają- pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha to prawda...wiem coś o tym. Niestety szczęście nie dopisało mi ani razu w takiej losowance ;/

      Usuń
  10. Bardzo fajna wymianka.:) Obie rzeczy śliczne i warte przygarnięcia.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam moją skarbonkę!!! Idealnie pasuje mi do mebli i już gromadzą się w niej drobniaki :D Dziękuję za mega udaną wymiankę!!! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie się cieszę!!! Drobniaki niech się gromadzą jak najdłużej :*
      Mój notesik bardzo się przydał! Dziękuję <3

      Usuń