photo strg_zpsf86839a2.png  photo oblogu_zpse593ecff.png  photo foto_zps0485e87b.png  photo robotki_zpsc963afc5.png  photo kontakt_zpsd6ace00b.png

środa, 29 października 2014

Tutorial - kropkowanie, chlapanie szczoteczką do zębów...

Dzisiaj zaprezentuję obiecany tutorial :)
Serduszko, które zrobiłam na jego potrzebę zaczęłam robić tydzień temu...jak nie więcej...
Troszkę sobie poczekało, aż zostało pochlapane i tym samym skończone.
Ok. Nie będę się rozpisywać... ZACZYNAMY!

Potrzebujemy:
- szczoteczki do zębów (najlepiej starej i już zużytej)
- farby akrylowe (wybrane kolory)
- oraz oczywiście przedmiot, który chcemy postarzyć




Wyciskamy sobie trochę farby np. na talerzyk.
Jeśli farba jest za gęsta dodajemy trochę wody (wtedy kropki zrobią się większe).
Moczymy szczoteczkę w wybranym kolorze.


Przechodzimy do pryskania :)


Powtarzamy to kilkakrotnie...moczymy, pryskamy itd.
To samo robimy z innymi kolorami.

A efekt jest o taki...


Myślę, że dzięki temu chlapaniu można uzyskać fajny postarzany efekt :)
Kilka uwag technicznych co do serduszka:
Nie mam bejcy, więc całe serduszko pomalowałam ciekłą patyną ;P
- następnie metodą na suchy pędzel bieliłam serduszko
- na samym końcu przykleiłam motyla wyciętego z serwetki
No a później to już wiecie :)


Mam nadzieję, że Was nie zawiodłam :)
Jak Wam się podoba? 

24 komentarze:

  1. Mnie podoba się bardzo, na pewno skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba się i kiedyś chętnie wykorzystam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju, jako to czadowo wygląda *o*
    Aż mam ochotę sama zrobić sobie takie cudeńko <3

    OdpowiedzUsuń
  4. o na pewno nas nie zawiodłaś :) świetnie pokazałaś i motywy wybrałąś piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo się podoba, tak samo kropkuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny efekt. Na początku myślałam, że na serduszku zastosowałaś przetarcia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny sposób a efekt jest fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny efekt! rudawe kropki genialnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny pomysł, faktycznie wygląda na pięknie stare:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Serduszko piękniutkie wyszło! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Praktycznie na każdej mojej pracy muszą być kropki, bo inaczej mam wrażenie, że czegoś im brakuje i są niekompletne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie. Przed kropkowaniem to serduszko wydawało mi się takie proste, tak jakby każdy element był osobno wklejony. A kropki to wszystko "łączą".

      Usuń
  12. Serduszko jest piękne a jak będę kiedyś kropkować to zapewne skorzystam z Twojego tutka.
    Pozdrawiam Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo, ale to bardzo lubię takie chlapania. A całe serce prześliczne!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajnie :) ja często przeciram jescze całość po chlapaniu papierem sciernym ,wówczaas daj to dodatkowo efekt jakby "wtopienia " się koloró ze sobą , często nawet wydaje się (szczególnie jak bejcowany jest przedmiot i potem chlapany farbą), że mamy do czynienia z bardzo starą deską...ja też często chlapie pędzlem starym i wówczas jeszcze inny efekt wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Dziękuję za porady :) Jak tylko będę cos postarzać napewno spróbuje :)

      Usuń
  15. Super serducho, świetny efekt postarzania!

    OdpowiedzUsuń
  16. Zainwestowałem w farby za pośrednictwem www.cromadex.pl. Oferują bardzo atrakcyjne ceny.

    OdpowiedzUsuń