photo strg_zpsf86839a2.png  photo oblogu_zpse593ecff.png  photo foto_zps0485e87b.png  photo robotki_zpsc963afc5.png  photo kontakt_zpsd6ace00b.png

piątek, 17 stycznia 2014

Pudełko, piórnik - decoupage, vintage

Postanowiłam dodać dzisiaj nowy post. Myślałam już nad nim jakiś czas i w końcu mam czas, aby go napisać. Ostatnio kupiłam w sklepie plastycznym drewniany piórnik oraz pudełko papier mache.
Gdy tylko miałam okazję pomalowałam je :)
Piórnik został wykonany techniką decoupage, pudełeczko również.


 
 



A teraz krótki instruktaż:
Na początek dolną część pomalowałam na szaro, później gdy wyschła pomalowałam na biało.
Górną część na odwrót najpierw na biało, później na szaro.
Następnie papierem ściernym przetarłam piórnik. Jak widać na zdjęciu pierwsza warstwa farby wychodzi na wierzch i taki był mój zamiar.
Kolejnym krokiem jest przyklejenie serwetki techniką decoupage.
Dla nie wtajemniczonych :) :
Wycinamy element z serwetki, który chcemy przykleić, następnie smarujemy klejem do decoupage powierzchnię, na której chcemy umieścić wycięty ornament. Aby dobrze się przykleił należy ponownie posmarować klejem, tym razem na naklejonej serwetce.
Na piórniku napisałam srebrną konturówką: SIMPLY BE YOURSELF 
Jeśli chcecie możecie pomalować całość werniksem, bądź lakierem bezbarwnym akrylowym, aczkolwiek nie jest to konieczne :)


Poniżej przedstawiam pudełko :)

Wykonałam je dokładnie tak samo jak piórnik, tylko że użyłam innych kolorów farb oraz innych elementów serwetek :)










I to wszystko na dzisiaj. Mam nadzieję, że zainspirowałam kogoś :)
Zapraszam do komentowania i obserwowania :) 





                                                                                   

17 komentarzy:

  1. Jakie sliczne !!! kocham takie akcesoria :)
    +obserwuję i liczę na rewanż

    Proszę, kliknij w banner SHEINSIDE na moim blogu.
    Dla Ciebie to chwila, a dla mnie wiele znaczy.
    martyna-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. WoW masz wielki talent i do robienia zdjęć i do przerabiania różnych przedmiotów. Cudowne .http://mycrazybeautifuldream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. CUDOWNE, też muszę zrobić coś takiego, śliczne.
    prospecte-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne! *^* Spróbuję zrobić :3 Zaobserwowałam też. :) Licze na to samo u mnie:
    http://targrayen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie szukałam takiego bloga. Jest świetny, dlatego go zaobserwowałam.
    Reklama za reklame?
    Jeśli tak to napisz kom pod moim ostatnim postem
    Zapraszam:
    www.stella191.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie Ci to wyszło, efekt po prostu nieziemski <3
    Masz bardzo ładny charakter pisma *-*
    Również obserwuję ;)
    http://swiat-moimi-oczami-nr.blogspot.com/

    +PS Błagam, zlikwiduj weryfikację obrazkową ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. To drugie pudełko jest cudowne. ;3
    Dobrze dobrane jasne barwy upiększają je.

    Zapraszam do mnie. ;3
    http://chizu-chan-opowiadania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny pomysł ;]
    Ja zawsze chciałam taki piórnik, jednak w końcu tak się złożyło, że nic z tego nie wyszło. No ale cóż.. życie ;D
    Prowadzisz naprawdę bardzo fajnego i ciekawego bloga, na pewno zainspirowałaś już nie jedną osobę ;D
    Życzę powodzenia w dalszym blogowaniu
    i zapraszam do mnie : http://czlowiek-ktory-sie-nie-narodzil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne i przydatne. Bardzo ciekawy blog. Uwielbiam takie rzeczy :).
    http://czolgista-repost.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nominowałam cię do LBA.
    Więcej info na stella191.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Efekt końcowy Genialny jednym słowem :D
    Obserwuje..;P
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Przydatne i fajne . Spróbuję zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. te drugie mi się bardZo podoba. Ogólnie lubie rzeczy w stylu vintage
    Fajny blog,obserwuję i liczę na to samo: http://jaiswiatus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeju... wyszedł Ci prześliczny! W ferie spróbuję!

    vickys-life1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń