photo strg_zpsf86839a2.png  photo oblogu_zpse593ecff.png  photo foto_zps0485e87b.png  photo robotki_zpsc963afc5.png  photo kontakt_zpsd6ace00b.png

czwartek, 28 sierpnia 2014

Tulipanki wiecznie żywe...

Niedawno na blogach odkryłam cudne materiałowe tulipanki. Zauroczona nimi postanowiłam razem z moją siostrą, że spróbujemy je uszyć. A właściwie to ona uszyje, ja tylko pomogę ;p
Aczkolwiek taka pomoc również się liczy...wycinanie, przewlekanie, wypychanie, prasowanie - to również się liczy :) Taki debiut więc jakoś perfekcyjne nie są, ale oko cieszą i to bardzo!

Przedstawiam Wam tulipanki. Sesyjka, której nie mogło zabraknąć :)







O tak się prezentują :) A jak pokój zdobią! :)

Jak Wam się podobają?
Jestem już w domu, więc mam nadzieję, że posty będą pojawiać się częściej...Mam wiele prac do zrobienia, ale o tym za niedługo :)
Miłego dnia!

22 komentarze:

  1. Moje ulubione kwiaty, niezależnie czy żywe, drewniane czy materiałowe :) Te są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam ten wzór :) i kolorki tak ładnie dobrałaś...u mnie tez sie pojawią w okolicach wiosny zapewne...póki co jesień się zbliża czas pomysleć o dyniach :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tulipany są śliczne :) Ponieważ nie mam ręki do kwiatów (u mnie świetnie wyglądają jedynie storczyki) to takie materiałowe byłyby jak znalazł! Niestety, na razie nie będę próbowała ich zrobić, bo przy moich zdolnościach nie będą nawet podobne do kwiatka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są!:) Dziękuję za odwiedziny w Zaciszu:) Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne tulipany :) Urzekły mnie, wyglądają wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje!!! Nawet nie wiesz jak bardzo mnie motywujesz do tworzenia :)

      Usuń
  6. Piękne wam wyszły! IDEALNIE uszyte! I te kolorki śliczne.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Są przeurocze! Po raz kolejny utwierdzam się w przekonaniu, że czas najwyższy nauczyć się szyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha ja też się utwierdzam, bo jak narazie to tylko siostra pomocą służy ;p

      Usuń
  8. śliczne są. Ja już takie widziałam w Bawełnianym raju, ale sama jakoś nie podeszłam do tej pory do tematu- może kiedyś?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Właśnie my wzorowalysmy się na Bawełnianym raju, ale naszym tulipankom to trochę daleko do tamtych od Pani Magdy :)

      Usuń
  9. Śliczne są takie tulipanki. Najfajniejsze jest w nich to, że mogą zdobić dom przez cały rok. Szkoda, że nie potrafię takich wykonywać. Już widzę w wyobraźni śliczny wianek z zastosowaniem takich tulipanków

    OdpowiedzUsuń