photo strg_zpsf86839a2.png  photo oblogu_zpse593ecff.png  photo foto_zps0485e87b.png  photo robotki_zpsc963afc5.png  photo kontakt_zpsd6ace00b.png

poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Decu na oszczędności...

Niedawno wybrałam się do sklepu plastycznego w celu zakupienia jakiejś herbaciarki. Niestety wszystkie wykupione ;/ Wybrałam więc coś zupełnie innego. Skarbonkę :)


Skarbonka pomalowana niebieską farbą, którą sama wymieszałam, następnie metodą na suchy pędzel zrobione "przetarcia". Boki zostały mocno przetarte papierem ściernym.


               Skarbonka ozdobiona motywami z vintage serwetki :)... pomalowana lakierem matowym...


 Na końcu całość wykropkowana przy pomocy szczoteczki do zębów :) 




Chciałam, żeby była postarzana. Mam nadzieję, że mi się udało :)

Skarbonkę zgłaszam na wyzwanie TUTAJ 


Dlatego, że właśnie dzięki farbom mogłam uzyskać taki efekt!

Oraz na wyzwanie kolorystyczne Craftfun #28 TUTAJ :)


A Wy co sądzicie o takiej robótce?

8 komentarzy:

  1. Skarbonka wygląda świetnie :D
    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna skarbonka! Świetnie ją postarzyłaś (dzięki za instrukcję!) :-) Lubię takie staro-słodkie klimaty. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Cieszę się, że komuś instrukcja się przyda :)

      Usuń
  3. ŚWIETNEEEE!
    http://senioritasunshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Och uwielbiam takie cudeńka! Podziwiam bo wykonane jest perfekcyjnie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Smakowita skarbonka! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu CRAFTfun

    OdpowiedzUsuń