photo strg_zpsf86839a2.png  photo oblogu_zpse593ecff.png  photo foto_zps0485e87b.png  photo robotki_zpsc963afc5.png  photo kontakt_zpsd6ace00b.png

piątek, 1 sierpnia 2014

ZMIANY NA BLOGU!

Jak już ostatnio wspominałam, miały nastąpić zmiany na blogu. Chyba widzicie jakie prawda? :)
Nowa szata graficzna bloga. Nowe zakładki, nowe napisy, nowe odnośniki do postów z etykietami.
Zamierzam zrobić serię postów "PODSTAWY DECU" w zakładce powyżej :)
Wszystko się ze sobą komponuje, moim zdaniem jest ładnie i przejrzyście.
Ale najważniejsza rzecz - dzięki komu?
Dzięki pomocnej dłoni Beaty z bloga "Always Lovely Days" .
Beatko: Bardzo, ale to bardzo Ci dziękuję za ten wygląd, za czas, i poświęcenie, które mi "podarowałaś"!
Jest cudownie!
A wy moi czytelnicy - przygotujcie się na więcej postów. Mam takie postanowienie i mam też nadzieję, że się spełni. Dziękuję, że odwiedzacie mojego bloga!
Mam nadzieję, że z czasem będzie Was coraz więcej.
Postaram się, aby na blogu nie wiało nudą. :)

Ja dostałam nowy wygląd. A co dostała Beata?

Skrzyneczkę :)


Mam nadzieję, że się naprawdę spodobała :)


A wam jak podobają się te zmiany?

4 komentarze:

  1. Jest pięknie, sama jestem z siebie dumna:) Dziękuję za tyle miłych słów podziękowań dla mnie, to bardzo miłe :) Za skrzyneczkę też dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznego masz bloga, a skrzyneczka bardzo ładna, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń