photo strg_zpsf86839a2.png  photo oblogu_zpse593ecff.png  photo foto_zps0485e87b.png  photo robotki_zpsc963afc5.png  photo kontakt_zpsd6ace00b.png

poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Rose No1.

To był pierwszy transfer, który zrobiłam (nową metodą). Przez to, że powierzchnia była potraktowana gąbką, a nie pędzlem, nie wyszedł aż tak idealnie. Ale w sumie jak na pierwszy raz efekt mnie zadowolił.
Serduszko z racji, że powstało po wiadomości o wyzwaniu u Zuzy z Decu Style zgłaszam go właśnie do tej zabawy.


Jest to druga praca, którą zgłaszam. Pierwszą znajdziecie TUTAJ.



Takie w sumie skromne to serduszko jak na to wyzwanie, ale zawsze można spróbować :)

Miłego dnia :)

9 komentarzy:

  1. Pięknie tu u Ciebie!
    Buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń
  2. skromne czy nie, ale transfer jest i to ładny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo <3 jeszcze muszę go dopracować :)

      Usuń
  3. Witam :) Znalazłam się tutaj dzięki DECU Style :) Przejrzałam wszystkie posty i wykonywane przez Ciebie prace bardzo mi się podobają + niesamowite wprost zdjęcia! Moje ulubione to post z modelinową biżuterią oraz fioletowa herbaciarka, świetna robota!
    Gdybyś znalazła chwilę, to zapraszam do siebie http://decudream.pl/, jestem początkująca w temacie, każde słowo nad czym popracować, co zmienić chętnie przyjmę do wiadomości :)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Jola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo! Super, że ktoś do mnie zaglada i podobają mu się moje prace :)

      Usuń