photo strg_zpsf86839a2.png  photo oblogu_zpse593ecff.png  photo foto_zps0485e87b.png  photo robotki_zpsc963afc5.png  photo kontakt_zpsd6ace00b.png

czwartek, 20 marca 2014

Recenzja farb "PROFIL" oraz różowa herbaciarka :)

...No i znowu trochę mnie nie było. Nadrabiałam zaległości jeśli chodzi o postarzanie przedmiotów :)
A więc dzisiaj zaprezentuję Wam herbaciarkę, którą wykonałam z farb firmy Profil.
Właśnie. Farby tej firmy znajdziecie TUTAJ!!!
Firma ta zajmuje się przede wszystkim farbami do tkanin...ale ja zajęłam się inną odmianą farb ---------------------------------------------------------------------------------------------------------> 

 
A dlaczego ich użyłam i jak się o nich dowiedziałam?
Zostałam poproszona o napisanie recenzji tych farb :)
Oczywiście bardzo mnie to ucieszyło...no kto by nie skorzystał?
Dostałam 9 kolorów farb akrylowych zapakowanych w super plastikowe słoiczki 150 ml :)
 


Aby nie zanudzać jakąś długą rozprawką na temat farb wyszczególnię najważniejsze elementy, na które zwracam uwagę malując.
Po pierwsze:
Gdy zastanawiałam się jakiego koloru użyć do wykonania pudełka stwierdziłam, że będzie to jasny róż oraz szary.
Wcale nie przeszkadzało mi to, że nie ma idealnie takich pośród tych, które dostałam.
Producent farb zapewnia, iż farby mieszają się tworząc szeroką gamę kolorów.
Dokładnie TAK! Zmieszałam kremowy, czerwony oraz biały i wyszedł zadowalający mnie kolor :)
A później czarny i biały.



 Więc drugi plus: świetnie się mieszają tworząc naprawdę szeroką gamę kolorów.
Kolejna "cecha".
- Dobrze kryją, lepiej niż niektóre z moich wcześniejszych farb, ale aby kolor był intensywny i aby nic nie przebijało zalecam nałożenie 2 lub 3 warstw. Zresztą nic dziwnego, zawsze trzeba dać więcej warstw dla lepszego efektu :)...plus
- Farby same w sobie mają może nie bardzo gęstą konsystencję, ale dość gęstą...abyśmy się wszyscy dobrze zrozumieli powiem: bardzo odpowiednią :)
- No i co jeszcze można powiedzieć o farbach? Aha! Cena.
Z tego co wiem farby można kupić na razie w internecie TUTAJ (aczkolwiek nie chcę nikogo wprowadzić w błąd, więc ręki sobie nie dam uciąć czy tylko)....wiem, że za niedługo będą dostępne w sklepach plastycznych. Cena na stronie sklepu internetowego PROFIL to 6 zł przecenione z 7 zł
za 150 ml obliczając: OPŁACA SIĘ!
- Mogę jeszcze dodać, że nie stawiały oporu na moje przecieranie co jest również plusem :)
Ok to chyba wszystko, jeżeli coś chcecie wiedzieć jeszcze na temat farb piszcie fotorobotki@gmail.com
Podsumowując:
- dobra cena
- świetne kolory + możliwość łączenia kolorów w jeszcze ciekawsze.
- dobrze kryją
- ogólnie dobrze się nimi maluję.
Jestem bardzo zadowolona :) Cieszę się z tej współpracy.

A teraz zobaczcie jaki kolor uzyskałam i jak użyłam bohaterów dzisiejszego posta.






Nie wiem dlaczego, ale bardzo lubię przycierać rzeczy, które wykonuję. Wyglądają dużo lepiej, gdy je przytrę :)
 I to wszystko na dzisiaj. Powrócę niebawem i zaprezentuję co jeszcze można zrobić przy użyciu tych farb. Oraz co można zrobić z puszki po kukurydzy, fasolce czy kawie :)
Zapraszam! Zaglądajcie :)
Komentujcie (jeśli chcecie ;p)

 

2 komentarze:

  1. Jeszcze tych Farb nie używałam ale na pewno są świetne :D
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmmmmmm, francuskie makaroniki.... No dobra, nie o tym ten post :) skoro zachęcasz, wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń