photo strg_zpsf86839a2.png  photo oblogu_zpse593ecff.png  photo foto_zps0485e87b.png  photo robotki_zpsc963afc5.png  photo kontakt_zpsd6ace00b.png

piątek, 21 marca 2014

Drugie życie puszek :)

Witam wszystkich właśnie tutaj zaglądających :)
Wczoraj napisałam, że pokażę Wam co można zrobić z puszek.
Zwykłych, wydawałoby się, że nie przydatnych puszek po konserwach czy kawie.
Więc chciałam nadać "drugie życie" tym metalowym przedmiotom.
Oczywiście tak jak lubię musiało być to w jakimś konkretnym stylu.
Myślę, że można określić, iż to styl vintage.
Przedstawię Wam jak zrobić puszkę oraz co do tego potrzeba.
Zaczynamy!
1. Przygotuj puszkę:
- oderwij etykietę i pozostały po niej klej (jest okropny i strasznie mocno się trzyma ;/)
2. Pomaluj na kolor jaki tylko chcesz
3. Ozdób dowolnymi dodatkami, dowolną techniką: np decoupage
Proste, a efektowne.

Oto przykłady:

1. Czarna matowa puszka.
Składniki:
- puszka po fasolce
- farba akrylowa (matowa)
- taśma papierowa
- biała kredka
Jak wykonać?
I. Malujemy na czarno. Na metalu dość ciężko się maluje, gdyż metal nie wchłania farby. Poza tym nie można pozbyć się widocznych "ruchów pędzla" po prostu zostają mazy, gdy chce się przytrzeć metal od razu wychodzi na wierzch ;/
II. Bierzemy taśmę i malujemy ją na ten sam kolor farby.
III. Gdy taśma wyschnie piszemy coś białą kredką w moim przypadku jest to napis "love"
IV. Gotową etykietkę z napisem przyklejamy na puszkę.
GOTOWE :)



Przykład nr 2.
Składniki:
- puszka po kukurydzy.
- biała farba akrylowa firmy PROFIL
- serwetka.
 Biała puszka ozdabiana techniką decoupage.
- malujemy na biało ja użyłam recenzowanych we wcześniejszym poście TUTAJ
- później ozdobiłam serwetką :)
Gotowe!



No i ostatni. Przykład nr 3, który wykonała moja mama :)
A co było potrzebne?
- puszka po kawie
- szara włóczka + druty ;)
A jak wykonać?
Jak kiedyś wspominałam - nie potrafię dziergać na drutach :/
Niestety. Tą puszkę zawdzięczam mojej mamie :)



A tak prezentują się razem :)


Być może przydadzą Wam się instrukcje i sami spróbujecie wykonać puszkę.
Naprawdę warto z takiej można powiedzieć brzydkiej rzeczy robi się ładna ozdoba do pokoju :)
Jak zwykle zapraszam do komentowania, obserwowania i pisania do mnie w razie pytań ;p

......zabieram się za robienie chustecznika.
 

9 komentarzy:

  1. Jestem pod wrażeniem, teraz czekam na mój serwetnik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękne puszki <3
    też już sie bawiłam w dawanie 'drugiego życia' tym przedmiotom .

    http://nobody-noobody.blogspot.com/
    Zapraszam : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Są super :)
    Pozdrawiam :*
    www.decustyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam pytanie , a jak odbijasz ten wzór serwetki?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta puszka w róże jest obklejona serwetką :) Metodą decoupage ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń