photo strg_zpsf86839a2.png  photo oblogu_zpse593ecff.png  photo foto_zps0485e87b.png  photo robotki_zpsc963afc5.png  photo kontakt_zpsd6ace00b.png

niedziela, 2 lutego 2014

Królik tilda :)

Dzisiaj kolejna robótka :) Tym razem będzie to królik tilda :)
W piątek zabrałam się wraz z moją siostrą za szycie .... szycie królika. Tak w zasadzie ona zszywała materiały itp., gdyż ja jestem w tym lekko mówiąc "lewa", no ale cóż.
Powiem Wam, że nie jest to zbyt trudne, po prostu trzeba wszystko robić starannie, ale nie przejmować się każdym niedociągnięciem. Królika uszyłyśmy z przepisu Susanny http://szyjesobie.blogspot.com/2012/01/szyjemy-krolika-tildowego-step-by-step.html, która dokładnie krok po kroku pokazuje jak to zrobić. Przepis jest czytelny i prosty do ogarnięcia, dlatego ja nie będę robić tutaj swojego, skoro korzystałam z innego ;P Pokażę Wam tylko formę z jakiej szyłam królika :)
 Oto ona:

Najpierw na papierze

 Później na materiale :)


Więc mój królik (uszyty dzięki pomocy mojej siostry) :) ma na sobie sukienkę,
jest wykonany z lnianego jasno beżowego materiału.
Zobaczcie :)



 








Mam nadzieję, że się spodobał :) Można nim ozdobić pokój lub np. zrobić jakiemuś dziecku prezent, na pewno się ucieszy :) Polecam! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz